Oletko suorittanut hevoshierojan ammattitutkinnon ja haluat liittyä jäseneksi?

Täytä alla oleva lomake ja hae jäsenyyttä. Jäsenmaksu on 50€/vuosi, kannattajajäsenmaksu 30€/vuosi, opiskelijajäsenmaksu 20€/vuosi. Kannattajajäseksi voi liittyä myös ilman ammattitutkintotodistusta, ja kannattajajäsenet saavat yhdistyksen jäsenpostit sekä koulutukset etuhintaan.

Yhdistyksen jäsenmaksut ja edut vuonna 2024

Yhdistyksen syyskokouksessa 12.9.2023 päätettiin seuraavasti vuoden 2024 jäsenmaksuista ja -eduista:

Varsinaiset jäsenet 50€/vuosi
Kannatusjäsenet 30€/vuosi
Opiskelijajäsenet 20€/vuosi

Yhdistykseen uudelleen liittymismaksu 30€. Uudelleen liittymismaksu peritään jäsenmaksun lisäksi, mikäli jäsenmaksua ei ole maksettu eräpäivään mennessä ja jäsen on maksamattoman laskun vuoksi poistettu yhdistyksen jäsenrekisteristä.

Opiskelijajäseneksi hyväksytään henkilö, joka opiskelee hevoshierontaa ammattitutkintoon johtavassa koulutuksessa. Hevoshierojaopiskelija voi olla yhdistyksen opiskelijajäsen korkeintaan yhden (1) vuoden, jonka jälkeen hän siirtyy kannattajajäseneksi, mikäli ei ole valmistunut ja hakenut varsinaista jäsenyyttä.

Varsinaisten - ja kannatusjäsenten eduille tulee pieniä eroja koulutusten hinnoista riippuen. Varsinaiset jäsenet saavat koulutuksia mahdollisimman edulliseen hintaan, joista sovelletaan tapahtumakohtaisesti sopiva hinta kannatusjäsenille.

Opiskelijajäsenet saavat vähintäänkin samat edut kuin kannatusjäsenet. Jos koulutus liittyy suoraan hierontatyöhön, saavat opiskelijäsenet saman edun kuin varsinaiset jäsenet.

Hakemus varsinaisjäseneksi

Hakemus opiskelija ja kannatusjäseneksi