Tervetuloa Suomen Hevoshierojat ry:n sivuille!

Täältä löydät yhteystiedot ammattitutkinnon suorittaneille hevoshierojille omalla alueellasi.

Tavoitteemme

on toimia Suomessa äänitorvena koulutetuille hevoshierojille. Jäseneltä vaaditaan ammattitutkintotodistus.

(Hevostenvalmentajan ammattitutkinto, osaamisalana hevoshieronta tai 1.1.2018  alkaen Hevostalouden ammattitutkinto, hevoshieronta)

Huolehdimme osaltamme, että yhdistyksemme jäsen saa syventävää koulutusta työhönsä ja voi verkostoitua.

Tavoitteemme on kohottaa hevoshierojien arvostusta.

Liity jäseneksi

Jos parhaillaan opiskelet hevoshierojaksi ammattitutkintoon johtavassa koulutuksessa, sinulla on mahdollisuus liittyä opiskelijajäseneksi yhdeksi vuodeksi. Opiskelijajäsenenä saat koulutukset etuhintaan.

Ammattitutkinnon suorittanut voi hakea suoraa yhdistyksen jäseneksi ja saada varsinaisten jäsenten edut käyttöönsä.

Kannattajajäseneksi voi liittyä kuka tahansa ilman tutkintotodistusta. Kannattajajäsenet saavat myös koulutuksia etuhintaan.

Yhteistyössä Suomen Hevoshierojat ry:n kanssa Veljekset Wahlsten https://www.veljwahlsten.com/fi/